Friday, August 14, 2009

SANDIWARA POLITIK SANG PENGLIPUR LARA


Al-kisahnya hari ini heboh seantero Malaysia pasal isu arak di Selangor. Tercatat luas dengan pelbagai ulasan dan pandangan dalam Hikayat-Hikayat Media Baru. Kemudian cerita-cerita konspirasi kematian Teoh. Cerita anak haram Teoh yang cuba di"halal"kan oleh DAP dan diangguk kepala oleh PAS. Hikayat Fitnah para Bloggers Pakatan Haram Jadah yang mengutuk sesiapa yang tidak menyokong Pakatan HaramJadah termasuk Mufti Perak dan Dr.Asri Zainal Abidin (Dr.MAZA). Hebat sandiwara pentas pencak silat si Pakatan HaramJadah Pengkhianat Bangsa yang berkokok tapi taik penuh di jubur!

Muka depan Akhbar Sinar hari ini, gambar si Hassan Ali berjabat tangan dengan si YaBabi Ronnie Liu selepas si Hassan Ali semalam bertegas akan meletak jawatan sekiranya isu arak ini dijual kepada umat Islam tengok-tengok hari ini berpeluk mesra pula seolah-olah tiada apa. Itulah sandiwara demi sandiwara politik yang cuba dilakonkan oleh pelakon utama, si Khalid Kuda Tunggangan DAP, Hassan Ali takdak telur dan si Babi Ronnie Liu.
Si Telanjang, Ellizaberth Wong sekarang diam membisu takut segala skandal dibongkar..maklumlah si pengamal seks bebas lubang depan belakang boleh dimasuk. Tian Chua pun gitu jugak nanti cerita dia dan si Elli ni pecah. Si Babi Teressa Kok pun sama. Takut rumah dia kena bom tapi kini menjadi pemain balik tabir. Maklumlah, selak skirt dia terbeliak mata si Hassan Ali tengok kegebuan paha si babi ni. Putih melepak tu! Mana boleh tahan...

Wah..si KJ nak masuk PKR? Baguslah tu. Beduklah orang pertama akan bertepuk tangan. Dia pun jadi Ketua Pemuda yang memang tidak disukai oleh orang UMNO pun. Menang hari tu pun nasib pasal Bapak Mertua tolong 'cover'kan. Lagipun KJ adalah liabiliti besar UMNO. Eloklah dia ikut boss dia Pengkhianat Bangsa Al-Juburi masuk PKR. Daripada dulu orang dah tahu tapi tak boleh buat apa pasal Bapak Mertua dia PM masa tu. Eloklah dia masuk Pakatan HaramJadah tu pasal itu memang halatuju dia pun!

Sandiwara terbaru adalah pembantu Exco yang cedera semasa disiasat SPRM. Apa dia ingat pegawai-pegawai SPRM suka ke pukul orang kalau dia cakap elok-elok dan tak menjerit melolong dan ludah muka orang. Si babi ni memang suka sensasikan cerita supaya rakyat Malaysia akan hilang kepercayaan pada Polis dan SPRM yang majoritinya adalah orang Melayu supaya mudah dia bawak 'gengster' dia perintah negara ini. Bacalah dalam web Malaysiakini yang ditaja ejen Yahudi melalui sebuah NGO yang diketuai si Babi Telanjang, Ellizaberth Wong dengan sokongan si al-juburi.

Pembantu exco cedera ketika temui SPRM
Pembantu Ronnie Liu, exco kerajaan tempatan Selangor, tercedera selepas bergelut dengan pegawai-pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM). Wong Chuan How, 50, tercedera di bahagian kaki selepas didakwa ditolak oleh pegawai suruhanjaya itu sewaktu mereka cuba menyiasat lelaki itu dalam kes salah guna wang peruntukan DUN. Beliau, yang juga ahli Majlis Perbandaran Sepang, dituduh menerima banyak projek di blog t4tbh (truth for Teog Beng Hock).Menurut Liu, kejadian itu berlaku di pusat khidmat DAP di Sungai Pelek sewaktu Wong mengadakan temujanji dengan pegawai-pegawai SPRM selepas dilaporkan "menyembunyikan diri" susulan dakwaan di blog tersebut.

1 comment:

  1. Memang dah diduga ini semua sandiwara Pakatan haram jadah kali ni pas diberi peluang jadi pengarah nya ,maka Hasan Ali dengan bangga nya menyalak macam babi kasi ,lepas tu Si-AL Juburi pun akan meyunting agar cerita lebih sensasi, dan SI Hasan yang telur nya dah di kasi DAP terpaksa akur takut Hj. Ronnie Liu main jubur dia.Kena selsema babi tak apa tapi jangan jadi BABI dan kalau KJ nak jadi BABI PUN OK biar semua pengkianat ni masuk kandang babi, tapi apa apa hal pun Anwar memang pengkianat itu saya tara lupa sampai akhirat. Kepada Hasan Ali selamat jadi BABI DULU KINI DAN SELAMA NYA.

    ReplyDelete