Friday, July 17, 2009

PAKATAN RAKYAT : TAHI SEMAKIN KELIHATAN

Inilah tahi Perosak Rakyat yang semakin kelihatan. Rakyat kian sedar dan semakin sedar. Sibuklah pemimpin Perosak Rakyat menyorokkan tahi dalam seluar mereka dan mereka tak sedar bahawa tahi itu semakin kuat baunya. Barulah rakyat sedar bahawa rupanya mereka ini suka berak di merata tempat dan bersepah-sepah kemudian tidak mengaku dan disalahkan orang lain pula. Akhirnya, rahsia tahi mereka semakin terbongkar...ahhhh, busuknya!

Pakatan Rakyat dan demonstrasi serta perhimpunan haram macam lagu dan irama.Pakatan Rakyat dan huru-hara macam isi dan kuku. Yang hairannya masih ada lagi yang bangang dan buta hati menyokong kebodohan tindakan mereka itu walaupun sudah terang lagi bersuluh. Pakatan Rakyat hanya berjuang demi kepentingan politik dan kebendaan. Nama Pakatan Rakyat hendaklah ditukar kepada Perosak Rakyat. Yang jadi bangangnya orang Melayu. Hairan bin ajaib. Lagi ramai orang masuk IPTA/IPTS maka lagi terserlahlah kebodohannya. Baik jadi pemborong ikan je, untung-untung ada juga peluang jadi Yang Berhormat (YB)!

Kes penjenayah A.Kugan yang mampus dipenjara, orang kita yang sibuk berarak dari Subang Jaya ke Puchong. Sibuk menuding jari menyalahkan pihak polis. Nampak sangat Pakatan Riot ini penyokong penjenayah. Yang lagi hairan si YB-YB PAS yang dikatakan hebat ilmu agamanya pun sanggup berpanas berarak sama. Ini tak, si penjenayah Hindu yang mampus sanggup berarak tapi kalau ada orang Islam yang meninggal tak datang pula menziarahi...Alasan, ada program lain padahal tidur kat rumah!

Kini gempar pula dengan kes kematian bunuh diri terjun bangunan si Teoh Beng Hock, Setiausaha Politik EXCO DAP (hebat tu EXCO ada SUPOL-orang BN tak ada pun SUPOL selain daripada Menteri sahaja). Maka pada malam itu juga diadakan nyalaan lilin di depan Plaza Masalam. Pagi tadi pula diadakan sidang penyerahan memorandum dan ucapan oleh al-Juburi, MB Gagap, Lim Kit Siang, Khalifah Lim Guang Eng dan barisan kepimpinan DAP dan PKR termasuk juga si YB Gila Manikavachewingam yang kena tangkap tu. Disebabkan orang-orang gila ini maka habis "jammed" seketika di Shah Alam pada pagi tadi. Yang menjadi bangang tu, ada juga orang-orang PAS yang hadir memberikan sokongan. Maka SPRM pula kena tunding jari disalahkan oleh orang-orang gila ini.

Mengikut sesetengah pandangan, si apek yang ada anak haram tu bunuh diri kerana "presure" dengan kes gelandangan dalaman EXCO yang semakin terbuka dengan kegiatan gelap mereka. Logik juga tu kerana rumah urut di Selangor kini meningkat macam cendawan lepas hujan dengan jumlah taburan melebihi 7,000 buah rumah urut di Selangor berbanding pada zaman pemerintahan BN yang hanya 4,000 itupun semakin menurun atas arahan Mantan MB, DS Khir Toyo. Yang aku hairan, ada sesetengah pusat khidmat ADUN Pakatan Rakyat yang dikelilingi rumah urut. Tak percaya, silalah ke pejabat si bangka tak sedar diri YB Dr. Nasir al-komunis di Kota Damansara. Juga YB al-Teresa Kokok dan YB Gila Kamera Parlimen PJU.

Maka mengamuklah seakan histeria si Roni Makoroni itu di pejabat SPRM dengan pelbagai kata-kata kesat dan makian. Hairan juga ya, apabila didedahkan oleh ahli Parlimen PKR berkenaan isu tersebut maka si babi liu dan ayam berkokok pun mulalah menggelabah sedangkan tak disebut nama pun..

Mereka ni sebenarnya cuba mengalihkan isu pergolakan dalaman mereka maka si kambing hitam ini dijadikan mangsanya. Rasanya kalau apek ni join MCA atau GERAKAN, dia tak akan menerima nasib malang itu! Takziahlah buat keluarga mendiang.

Berdemolah. Dia orang ni lupa yang kerajaan adalah milik mereka. Itulah kerja Perosak Rakyat, buat demo dan huru-hara sana sini. Yang susah rakyat. Dahlah rakyat tak dihiraukan lepas tu menyusahkan rakyat lagi...

Lepas tu, ada perhimpunan lagi. Kerajaan Selangor akan mengadakan perhimpunan solidariti "Perhimpunan Rakyat" Ahad ini bagi menuntut keadilan bagi Teoh Beng Hock yang ditemui mati, dipercayai jatuh dari bangunan pejabat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) semalam selepas disoal siasat berhubung dakwaan salahguna peruntukan untuk DUN di Selangor. Perhimpunan tersebut akan diadakan di Stadium Kelana Jaya, Petaling Jaya pada jam 4.30 petang. Kepada penyokong Perosak Rakyat, pergilah. Buangkan masa korang kat situ. Dengarlah kelentong dan omongan kosong pemimpin Perosak Rakyat..Jangan pedulikan rakyat lagi. Teruskanlah sokongan kepada orang yang mati bunuh diri dan ada anak haram tu!

Beduk nak tunggu, apa komen Tuan Guru Nik Aziz berkenaan perkara ini?

No comments:

Post a Comment