Monday, August 31, 2009

POLITIK GILA SANG POLITIKUS PAKATAN RIOT

Politik gila Pakatan Haram. Apabila terkena kepala sendiri maka berceramuklah mereka dan bersegralah mereka melampiaskan isu dan yang akan dipersalahkan adalah UMNO. Pada mereka segala kemarahan rakyat adalah UMNO dan semua yang mereka lakukan semuanya betul untuk kepentingan rakyat. Semua isu dipolitikkan oleh sang gila kuasa ahli politik Pakatan Riot. Habis tercemar bulan puasa yang mulia ini. Kemerdekaan tanahair dikatakan macam-macam seolah-olah merekalah juara yang memerdekakan tanahair. Inilah kejinya politik Pakatan Riot!

Isu besar yang semakin ditakuti mereka akibat salahnya mereka yang dicucuk hidung oleh keling-keling PKR dan DAP di Selangor kian berleluasa. Rakyat semakin cuak dan jemu dengan apa yang mereka lakukan. Isu besar yang berlaku sekarang adalah isu pembinaan kuil di Seksyen 23, Shah Alam. Maka dialihkan isu tersebut dengan isu kepala lembu kononnya mulia kepala lembu ini kepada penganut Hindu. Adoi..mereka ni semakin lupa bahawa tanahair ini siapa yang punya? Pakatan Riot semakin tersepit, kencing dalam seluar semakin meleleh-leleh keluar.

Ingatkah kita sewaktu pertubuhan haram HINDRAF buat perhimpunan sambil membawa gambar Mahathma Ghandi untuk mempertahankan hak mereka. Pakatan Riot kata boleh. Apabila mereka berkata kaum India di Malaysia tertindas, geng Pakatan Riot memberikan sanjungan dan galakan serta perhatian seolah-plah PKR dan PAS itu adalah satu golongan dengan si kelin tak sedar diri ini.

Namun, apabila penduduk Seksyen 23, Shah Alam mahukan kuil tidak dibina di kawasan penempatan mereka dan mahukan ianya didirikan di Seksyen 22 seperti yang diluluskan, macam-macam dalih diberi daripada kerajaan Pakatan Riot. Si Khalid MB 66 Juta, Si Khalid Samad Ahli Parlimen kurang ajar Shah Alam dan si Rodziah Ismail RM367 ribu terdiam kaku memikirkan alasan.

Apabila AMK Malaysia bersama dengan AMK Selangor di bawah ketuanya Shamsul Iskandar melancarkan program yang dinamakan "Perhimpunan Semangat 46 Lembu" diadakan tiada siapa yang melenting. Geng Pakatan Riot kata bagus dan bersetuju. Perhimpunan ini diadakan dengan bertujuan untuk menunjukkan mesej bahawa SPRM telah menjadi Lembu Cucuk Hidung terhadap kerajaan UMNO-BN, kononya. Di mana pihak pembangkang yang melaungkan bahawa lembu adalah suci kepada penganut Agama Hindu? Kenapa lembu diperlakukan sedemikian rupa?


Apabila penduduk Seksyen 23 yang hanya membawa kepala lembu untuk membuktikan bahawa YB-YB mereka yang terdiri dari Khalid Gagap, Khalid Samad dan Rodziah Khalid seperti lembu yang boleh dicucuk hidung, maka berpusu-pusu YB-YB Pakatan Haram mengadakan petisyen kepada DS Najib agar mereka ini dikenakan tindakan. Adilkah?

Pertanyaan BEDUK, apakah kita ini hidup di Malaysia atau Mumbai. Orang lain buat boleh, oang Melayu buat tak boleh? Si Samy Vellu tak sedar diri pula sibuklah membela kaum kelingnya itu....dan kita masih begini, bergaduh sesama kita hingga akhirnya tergadai tanahair kita!Inilah angkara PENGKHIANAT negara! Siapa dia..lu pikirlah sendiri! Pakatan Riot!

No comments:

Post a Comment