Wednesday, July 15, 2009

PENGUMUMAN SESIAPA YANG NAK JADI CALON PAS DALAM PRU-13

Parti PAS sedang mencari calon dlm PRU-13. Kelulusan tinggi tidak diperlukan cukup setakat SRP/PMR sahaja. Kepada sesiapa yang berhajat atau berminat, sila dapatkan borang daripada Pengerusi PAS di kawasan masing-masing.

Agenda perjuangan PAS kini hanyalah bertujuan menguburkan UMNO sahaja. PAS kini sudah berbeza dengan perjuangan ortodoks dahulu. Prinsip perjuangan menegakkan Islam seperti yang dilaungkan dahulu sudah tidak dipakai lagi kerana kepentingan politik adalah keutamaan parti yang mengikut peredaran masa. Yang penting PAS mesti berkuasa. Pembangunan tidak penting. Amanat Tuan Guru Haji Hadi dahulu sudah terbatal dengan sendirinya disaat Tuan Guru Nik Aziz bersalaman dan bercium pipi dengan Tuan Guru Lim Guang Eng. Mengundi PAS akan membawa kepada syurga. PAS juga mesti menjadi lembu yang dicucuk hidungnya mengikut si al-Juburi dan DAP. DAP kini adalah teman seselimut PAS! Kencing, berak dan main pun mesti bersama-sama.

Ada sesiapa yang sanggup. Sanggup menjadi macam si Nizar gila nak jadi MB. Mseti sanggup juga sawan terjerit-jerit dalam Sidang DUN atau Parlimen. Kalau sanggup lagi pakai spender PAS jangan pakai baju langsung lagi bagus. Kalau sanggup ayuh kita jual tanahair dan agama ini demi perjuangan PAS!

No comments:

Post a Comment